my life ツ

Saturday, 9 February 2013

mungkin




saya mungkin somebody yang awak sangat sayang dan cintai.
saya mungkin somebody yang awak pernah sayang dan cinta.
saya mungkin cuma satu persinggahan dalam hidup awak.
saya mungkin cuma satu babak dalam perjalanan cerita hidup awak.
saya mungkin cuma peneman bila awak sunyi.
saya mungkin jugak cuma teman bila awak gembira.

saya mungkin antara orang orang yg awak paling benci dalam hidup awak.
saya mungkin orang yang selalu menyakitkan hati awak.
saya mungkin orang yang selalu buat awak menangis.
saya mungkin orang yang cuba merampas kebahagiaan orang lain.

tapi kasih dan sayang saya kat awak ikhlas.
saya dah serahkan segalanya pada awak.
sebab tu saya rasa saya seolah olah hilang segalanya bila awak pergi.
sebab tu saya rasa susah sangat nak terima perpisahan.

saya doakan awak bahagia dengan girlfrend.
sedalam mana sayang dan cinta saya pada awak..
sekuat mana hasrat saya nak jadikan awak suami saya yang sah..
sebanyak mana saya impikan nak bina keluarga saya dengan awak..

sebanyak tu jugaklah saya nak awak bahagia dengan family awak sekarang.
sekuat tu jugaklah saya nak tengok awak berubah jadi lebih baik.

saya mintak awak jangan buang saya terus dari hati awak.
biar memori saya dan awak..
awak dan saya simpan dan kunci jauh jauh dalam lubuk hati.

beri saya sikit masa nak buang perasaan saya kat awak.
insya allah saya belajar sikit sikit untuk buang perasaan ni.
saya tak mahu kita saling membenci..
saling bermusuh..
awak tahu saya sayangkan awak.
dan saya tahu awak sayangkan saya.
yang dah lepas biarkan jadi memori.
kita sama sama usaha dan berdoa untuk masa depan.
saya selalu doakan awak dari jauh.
insya allah.