my life ツ

Monday 5 March 2012

Manusia yang menghargai cinta :')




Tomorrow ?  yeah tomorrow school ;( takde mood nak p sekolah .
 k tadi ada baca something , what ? secret 
, haha .. 
bukak blog kakak sorang ni * boleh dikata kan kakak lah * padahal tak kenal pon.. 
hehe
  kk , Story dia sangat sedih sampai aku pun mula nak menangis . 
Haha , chill tashaa chill :'/ bukan benda tu berlaku dkt kau pun tapi dekat kakak tu :')
 hati dia baik sangaaaat wehh even ada kawan baik dia suka kan dekat bf dia tapi
 dia tetap sayangkan bf dia . Ya allah , ada juga kan manusia macam tu ,
 masih kuat even benda macam tu berlaku tapi aku ?
 aku tak boleh kuat untuk hadapi benda ni semua sikit sikit nak menangis , 
sikit sikit nak salah kan orang nak tuduh bagai  . 
Aku lemah sangat tapi kenapa dia boleh kuat untuk hadapi benda
 yang sama pernah berlaku dekat aku . Semua ada kelemahan dan kelebihan kan :)
  maybe dia terlalu sayangkan bf dia sampai setiap malam setiap hari dia
 doakan hubungan dia dengan bf dia akan kekal selama-lamanya , 
insyaallah . Kalau boleh aku pun nak hubungan aku kekal , 
hari hari aku pun akan doakan benda yang sama . 
InsyaAllah akan termakbul doa aku selama ni :') 
# keep our promise dear :')  take care yourself and
 remembers Allah is always with us :)