my life ツ

Friday 24 February 2012

AKU ?



















Last Photo dekat Facebook aku buat masa ni.
aku perlukan masa untuk bangun bali .
semua benda dah hilang.
Tak guna aku cuba lari daripada semua masalah,
sedangkan aku tau yang aku tlah gagal !


aku bersyukur dapat ramai kawan dekat FB.
Ada yang hadir untuk ikhlas berkawan dengan aku,
Sometime , bila aku Happy, diorang lagi menambah Happy tuu !
buat aku lagi Gila ! haha

But, dalam masa yang sama,
aku tau aku ada Stalker yang tak henti-henti kacau dalam hidup aku,

aku tak kuat lah bila ada yang cuba 
Ugut, Desak, Menakutkan, Berharap dekat aku.
aku pun manusia biasa.
Walaupun, luaran aku nampak tenang je, tak takut pape,
tapi, dalam hati akuu ?
aku tak dapat tipu yang hati aku 1001 ketakutan !

Stop Stalk kehidupan aku.
aku taktau kenapa, kalau ada sakitkan hati sesiapa,
aku  MINTAK MAAF SESANGAT !
cariklah kebahagiaan korang, janganlah kacau AKU LAGI !

sekarang ni,
dah nak exam.
bila AKU cakap yang aku nak study, mesti semua tak percaya kan ?
haha ! betul, lepas je takde fb ni,
aku nak study betul betul.
 mak dgan ayah aku terlalu berharap dekat aku semalam (:

Kita memang tak boleh lari daripada,

Orang yang Bencikan kita.
Orang yang Mengharapkan kita.
Orang yang Menakutkan kita.

Maybe ALLAH turunkan mereka untuk menguji kita kan ?
Menguji keimanan dan kekuatan kita.
aku takkan henti berdoa supaya aku boleh kembali macam dulu.

Takpela,  terima semua ni dengan redha.
aku still bersyukur sangat-sangat sebab ALLAH kurniakan aku kebahagiaan disebalik semua ni.
aku ada kawan-kawan yang support aku.
Era , hikmah , rozie , mia n ramai lagi lah,
kawan yang selalu ada time aku Senang dan Susah.
aku ada family yang mengambil berat tentang aku,
thanks for everything (':

Takkan ada yang boleh menggantikan tempat korang,
Takkan ! 
aku taktau lah macam mana hidup aku tanpa diorang,
maybe.

aku akan Lemah 
aku akan Menangis Tanpa Henti.
aku akan Takut nak berhadapan dengan semua ni.
aku akan Mati !

aku bukan nak larikan diri daripada masalah,
aku cuma nak carik masa untuk balik macam dulu.

Dulu, aku seorang yang happy go lucky.
Dulu, aku seorang yang kuat hadapi ujian.
Dulu, aku seorang yang suka berkawan.

Sekarang, aku seorang yang kuat menangis.
Sekarang, aku seorang yang takut untuk selesaikan masalah.
Sekarang  aku seorang yang takut berkawan.

aku kuat menangis sebab aku Lemah ! Bak kata  HIKMAH " chill larh ! "
aku takut untuk selesaikan masalah sebab aku takut jujur aku takut dengan diorang
aku takut berkawan sebab aku takut salah pilih kawang.

aku mengarang bukan untuk menagih simpati ,
aku cuba harap yang apa yang jadi dekat diri aku.
biarlah perempuan lain tak kena.
amiiinnn~ :')