my life ツ

Thursday 23 August 2012

hey korang boleh tak tolong FAHaM aku !

tolonglah jangan kaitkan aku dengan sesiapa.
aku memang cepat mesra dengan orang.
tapi aku jugak cepat renggang.
tapi bila aku mesra dengan seseorang,
tolonglah jangan buat spekulasi yang boleh mengundang kontroversi.

bila aku cakap aku TAK SUKA.
tu maknanya aku memang tak suka.
tak perlu tunggu aku ulang perkara sama untuk berkali-kali.
tak perlu tunggu aku untuk cakap aku TAK SUKA dua, tiga kali.

buat masa sekarang, aku hanya ingin berkawan.
dalam hidup aku, takde yang aku harapkan.
dalam hati aku, takde yang aku impikan.
so, please. jangan buat macam aku ni desperate sangat kat someone.

kadang-kadang percakapan korang tu yang buatkan aku renggang dengan korang.

aku berdiam bukan aku marah.
aku menjauhkan diri bukan aku cemburu.
tapi aku penat rapat dengan seseorang tapi pada akhirnya aku dikhianati.

dunia sebenar dan dunia alam maya itu tak banyak bezanya.
dulu aku lebih prefer kawan2 dunia alam maya sebab mereka best.
tapi sekarang, kawan2 dunia sebenar lagi menceriakan hidup aku.
sebab mereka akan selalu disini disisi aku.
berkawan bukan untuk mendapatkan sesuatu.
tapi berkawan dengan ikhlas.

korang tak payah berkias-kias kalau nak marah aku.
korang tak payah nak sindir-sindir kalau tak puas hati ngan aku.
PM aku, marah je aku. bagitau je aku kalau kau menyampah dengan aku.